بام کشور – همزمان با نخستین مانور ملی مراکز ارتباط با مشتری (CRM) در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، مانور آمادگی در شرایط بحران در مرکز CRM شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی صبح امروز، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار شد. به گزارش آژانس خبری بام کشور به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، در […]

بام کشور – همزمان با نخستین مانور ملی مراکز ارتباط با مشتری (CRM) در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، مانور آمادگی در شرایط بحران در مرکز CRM شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی صبح امروز، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار شد.
به گزارش آژانس خبری بام کشور به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، در این مانور که رأس ساعت ۹:۳۰ آغاز گردید، به دنبال اعلام مدیریت آب منطقه‌ای استان مبنی بر توقف آبرسانی از خط انتقال زرینه‌رود به‌علت اختلال در خروجی سد شهید کاظمی، تأمین آب شهرهای مسیر این خط دچار وقفه شد. از جمله شهرهای متأثر از این اتفاق می‌توان به ملکان، مبارک‌شهر، بناب، خوشه‌مهر، عجشیر، آذرشهر، گوگان، ممقان، ایلخچی، اسکو، سهند، سردرود و تبریز اشاره کرد.
با توجه به حجم بالای تماس‌های تلفنی با مرکز پاسخگویی ۱۲۲، به‌ویژه در ساعات اولیه بحران، اقدامات فوری برای مدیریت ارتباطات با مشترکین در دستور کار قرار گرفت.
با هماهنگی معاونت امور مشترکین، پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای مشترکین مناطق تحت تأثیر ارسال شد تا از میزان تماس‌های معوق و زمان انتظار تماس‌گیرندگان کاسته شود.
در نخستین دقایق بحران، تیم مدیریت بحران شرکت با حضور در محل مرکز CRM و اتاق تله‌متری، ضمن بررسی موجودی مخازن شهری با همکاری معاونت بهره‌برداری و توسعه آب، از کفایت ذخایر آبی اطمینان حاصل کردند. همزمان، تانکرهای آبرسان به مناطق پرجمعیت اعزام و موقعیت دقیق آن‌ها در اختیار اپراتورهای مرکز تماس قرار گرفت تا راهنمایی لازم به شهروندان ارائه شود.
این مانور بر اساس سناریو و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت نیرو اجرا شد و ضمن بررسی عملکرد عملیاتی، فرآیند تجربه‌نگاری و تهیه گزارش نیز انجام گرفت.
با اعلام رسمی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مانور رأس ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه پایان یافت.
  • نویسنده : بام کشور