بام کشور – حسین فتحی از طریق سامانه سامد ضمن استماع درخواست های مردمی توضیحات لازم را به خدمت گیرندگان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد ارائه کرد. به گزارش آژانس خبری بام کشور به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، با هدف تقویت تعامل مردم و دولت و رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم […]

بام کشور – حسین فتحی از طریق سامانه سامد ضمن استماع درخواست های مردمی توضیحات لازم را به خدمت گیرندگان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد ارائه کرد.

به گزارش آژانس خبری بام کشور به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، با هدف تقویت تعامل مردم و دولت و رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره ۱۱۱ سامانه سامد) در استانداری آذربایجان شرقی تماس های تلفنی مردم در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگو شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با حضور در مرکز پاسخگویی ارتباط مردم با دولت در محل استانداری به تماس های مردمی و درخواست های ارائه شده پاسخ داد.

حسین فتحی از طریق سامانه سامد ضمن استماع درخواست های مردمی توضیحات لازم را به خدمت گیرندگان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد ارائه کرد.

سامانه سامد به شماره ۱۱۱ مستقر در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی مستقر و آماده شنیدن مشکلات آحاد مردم در ارتباط با دستگاه های خدمت رسان دولت می باشد.

  • نویسنده : بام کشور