بام کشور – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ضمن رسیدگی و پیگیری مشکلات و مسایل شهروندان و مراجعه کنندگان گفت: ادامه تلاش برای خدمات رسانی مطلوب و اخذ رضایت شهروندان اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان است. به گزارش پایگاه خبری بام کشور به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی […]

بام کشور – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ضمن رسیدگی و پیگیری مشکلات و مسایل شهروندان و مراجعه کنندگان گفت: ادامه تلاش برای خدمات رسانی مطلوب و اخذ رضایت شهروندان اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان است.

به گزارش پایگاه خبری بام کشور به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، با حضور امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران و معاونین این اداره کل و جمعی از مدیران استان تشکیل میز خدمت  اداره کل راه و شهرسازی استان در مصلی اعظم حضرت امام خمینی ( ره) برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: در این دیدار پرونده های متعدد مردمی در رابطه با حوزه های شهرسازی، و راهداری و نهضت ملی مسکن ، حوزه‌ املاک و حقوقی و معماری مطرح و دستورات لازم جهت بررسی  صادر گردید.

وی افزود: برگزاری چنین جلساتی شنیدن صدای مردم و ارائه راهکارهای مورد انتظار مردم خواهد بود.

بخشی زاده تکریم ارباب رجوع و صرف وقت برای حل مشکلات مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: استفاده از ظرفیت های قانونی برای حل این مشکلات و پاسخگویی به مردم از جمله وظایف مهم مسئولین در سطوح مختلف است.

شایان ذکر است برگزاری میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان با حضورمدیر کل و معاونین  اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران استان با شهروندان حضور داشته و به صورت موردی به مشکلات شهروندان رسیدگی  شد.

  • نویسنده : بام کشور