بام کشور – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در نشست رابطین روابط عمومی‌های استان گفت: سازمان راهداری ۷۲ نوع خدمت از جمله در حوزه‌های راهداری، حمل‌ونقل، پایانه‌های مرزی، ترانزیت، ایمنی ترافیک و ایمنی راه و تصادفات به مردم ارائه می‌کند. به گزارش آژانس خبری بام کشور به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی […]

بام کشور – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در نشست رابطین روابط عمومی‌های استان گفت: سازمان راهداری ۷۲ نوع خدمت از جمله در حوزه‌های راهداری، حمل‌ونقل، پایانه‌های مرزی، ترانزیت، ایمنی ترافیک و ایمنی راه و تصادفات به مردم ارائه می‌کند.

به گزارش آژانس خبری بام کشور به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در نشست تخصصی رابطان روابط عمومی‌های ادارات شهرستانی گفت: با این همه خدماتی که همکاران ما انجام می‌دهند، یقیناً کم و کاستی هم وجود دارد که اگر روابط عمومی‌ها قبل از همه نسبت به انعکاس آن به مدیران اقدام کنند، رفع کاستی‌ها سریع‌تر و کم هزینه تر انجام می‌شود.

وی روابط عمومی‌ها را پل ارتباطی سازمان با مردم دانست و افزود: خیلی از عملکردهای سازمان راهداری در بین مردم شناخته شده نیست و روابط عمومی‌ها باید برای شناساندن این خدمات و همراه کردن مردم با اهداف سازمان، تلاش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی تصریح کرد: خبر رسانی بموقع در فصل زمستان و زمان بسته شدن گردنه‌ها از گسیل ده‌ها دستگاه ماشین آلات راهداری مفیدتر است، چرا که از تردد غیرضروری مسافران جلوگیری کرده و نیاز به امدادرسانی را رفع می‌کند.

علیزاده گفت: دوره‌های آموزشی موجب به روز شدن دانش کارمندان شده و کارایی آنها را افزایش می‌دهد.

او افزود: عصر کنونی عصر ارتباطات و رسانه است و برای ایفای مفید نقش روابط عمومی، همکاران روابط عمومی باید به دانش لازم برای بهره‌مندی از تکنولوژی‌های ارتباطی مسلط باشند.

  • نویسنده : بام کشور